11.4.

Eli tänään oli disco<3 Uuuhh..En pysty aateleenkaan ihanenpaa<3 No niin taas siihen asiaan eli kaikki laulo discos hulluina näit: Tacataka,Seppo on bi.Seppo on bi. Seppo on bi bi seksuaali ja gangnam style:ä. Voi jeeess..<3 Ja sen jälkeen mun kamut tanssi poikien kaa hitait.. Ja sen jälkeen se pahin nimitäin: ne kävi sanoos meidän luokkan pojalle et haluuks se mun kaa tanssii hitait.. Ja varmaan jo arvaate vastauksen.. Poika: JOO! Mä: :O WHAT? Sitten mun kamut: Se sano joo ;). Mä mitä: Voi iesus.. Ehän mää ees osaa tansii hitait.. Miks mun piti aukasta mun suuri suuni ja sanoa et haluaisin tansii jonku kaa... Voi jeesus.! Sit se popitus loppu ja oli alkaas hitaat.. Minä: APUA! Voi eii.. se lähestyy..;(... Mun kamut: Noniin meeny sinne! ;). Mä: Mut en mä osaa tansii hitait.. Mun kamut: Laita noi kädet tohon ja noin..;) Ja mun yks kamu meni tansiin yhen toisen pojan kaa.. ;)<3.. No vitsi vitsi se on sen serkku ;D. Sen jälkeen ku mun kamu ei enään tanssinu hitait ja minä tanssin niin: MUN KAMU NÄYTTI MULLE NÄIN: <3 (käsillä) Ja SE POIKA NÄKI SEN... Poika: Miks näyttit noin vaikka ite varmaan oot ennenmän tanssinu ton sun serkkus kaan.. Mun kaveri: Niin oon... Poika: Niin et sä voisit iteles näytää.. Mun kamu: Aaa.. Sä tarkotat mun serkkua en mä sen kaa oo tanssinnu montaa kertaa.. Minä: Voi iesus ;D. Sitku se loppu niin... Mietin vaan koko päivän sitä tanssia ja kuinka ihanaa se oli.. Nyt se on mun Ihastus.. <3 Se istuu luokaskin mun vieres <3.. Voi ehanaa<3 ;) Kannati joten kaikki mun BLOGIN LUKIJAT HUOMIO!!!: TANSIKAA AINA HITAIT KU ON MAHDOLISTA! terkkuin tää yks seko täält ruudun toiselta puolelta ;D.

12.4.

Eli olin tutuun tapaa koulus ja meidän luokalainen (pelihullu) sekos ja yritti kuristaa meidän luokalaisen pojan (sen kaverin) ;D on siinäkin vasta ystävyys :D haahhah. Sit se suutu meidän luokan apu opelle.. Voi lol sen kaa :D. Niin ekaksi meillä oli Kuvista: Tehtiin aurinkoja.. Booring..;D. Seuraavaksi oli: Enkua ei oli TAAS enkkun SANAKOE! ja niinkun aijemista arttikeleista tietää niin vihaan niitä yli kaikken ja se meni päin hittoa! Saan varmaan 1 1/2.. Yhyy ;D. Sen jälkeen oli: Matikaa.. Ei jeesus oli viel matikkan koe enkä ollu harjotellu, mutta kaikki ny osaa litrat ja niin ees päin.. :). Sen jälkeen: Äikää ai että.. Rakastin sitä tuntia yli kaikken nimitäin oli: Siihen meidän koulun väliseen laulu kisaan karsinat, Ja minä ja mun kamu päästiin siihen jes! Että tän kuun loppua ooteles innolla eli 30.4.. :), Sit myös mannerheimin yhdistys oli lahjoitannut meidän luokalle rahaa luoka retkeen<3 Mikä ilo siitä synty! Kiitos mannerheim:) Ja mannerheim oli ostannut meidän luokkalle karkkia ja ne jaatiin luokkan kesken..jee kaikki sai kaks kertaa <3 Oi ihana mennerheim<3 Kiitos TODELLA paljon!!<3 Sen jälkeen piti viel esitää kirjaesitelmät jotka oli läksyks.. Eii.. Onneksi olin tehny ne ;). Seuraavaksi oli: Liikuntaa.. JES kaksi tuntia jihuu.. :)<3. Ja sit viikonloppun vietoon ihanaa..<3..

Tänään: 13.4.

Oli aamu kello oli: 10.00. PIIRRR.. Mun kännyn herätys soi.. Minä: Arrgg.. Eiku jee ratsastaan<3.. Kello: 10.50: Minä syömäs aamupalaa.. Ja lähös S-joelle <3 Ihanaaa.. Kello: 11.30: S-joella ihanaa ekaksi matka kohti torikeskuksta.. Sieltä koitin etii takii mut en löytänny kun housuja,paitoja,aurinkolasseja ja korviksia ja koruja.. :( Minä: No menään sit Citymarketiin katoon jos siel ois.. :)... Sielt löyty pinkki ihana takki.. Ja Jess merkiset kengät<3.. Seuraavaksi: Minä: Menään nyt sinne torikeskukseen.. Pliis.. Äiti: No pitäskö mennä? :). Minä: Joo-o! Äiti: No menään sit..;). Minä: Jeee!! Torikekuksessa: Glitter kaupas: Äiti: Ostetaan nyt eka sulle ne korvakorut! Ekkö sä halunnuki ne höyhen korvakorut?. Minä: Joo, mut haluun tämöset (Kuva tulee myöhemin). Äiti: No otetaan sit ne.;) Minä: Jee!:) Seuraava kauppa: Hm.. Minä: Otetaan toi ja toi..Äiti: Joo,menään nyt sovitaan. Minä: Ei viellä! Sovitukses... Ärr..Mä vihaan näit h&m:än pillifarkuja ei nää mahu mulle!! Äiti: No ei meidän sit kannata ostaa noit houssuja ostetaan nää paidat vaan. Minä: Joo!. Seuraava kauppa: En muista nimee: Otetaan noi ja noi housut ja tomonen lököpaita (sanoin minä). Äiti: Joo, mee nyt sovitaan. Minä: Joo. ...Minä sovitin ja ne meni mun jalkaan (ihme)..Nyt oli shoppailtu.. Ja seuraavaksi kotiin :). Kotona: Äiti: Syö jotakin ennen kun lähetää alavudelle ratsastaan. Minä: Joo joo. Sit olin syöny ja lähetiin. ..Sain söpön heppan ja ihanan rakastan sitä hepaa<3 Love.. Ratsastin sillä ja seuraavan kerran kun meen sinne aijon ratsastaa ilman talutusta sillä..<3 LOVE!! I"M LOVE YOU WIPPE<3 kuvat tulee myöhemmin tänne niist mun vaateist ja ehkä joskus tulee video Wippestä <3. Moikka eli se oli sit kolme päivää siin.. Touhua ainakin riitti ;) Kirjotelaan taas! ;) T: Sekoheppahöperö Jokuu;D Yt nimi ;D.