Nyt on sitte vaihdettu blogin nimeksi: Miss You!<3 Vain sen takkia koska tuli mieleen vähä tyypejä joit on kamala ikävä! Kuten yht.. <3 Ja päläpälä asiaan nyt! Olen mietiskelyt miten saan ajan kulumaan, joten.. Keksin tulla tänne kirjoitamaan eli!: Nyt hyvät ihmiset kommenteja kaipaan. Heti kun saan kommentin, niin kirjoitan takaisin. Ja järjestän silloin tällöin kisoja esim: Piirustus kisan, vaikka heti huomenna. Jos on halukaita tulemaan siihen mukaan nii voite laitaa kommaa. Ja sanokaa minkä videon haluate et teen? Teen ihan minkä vaan. :D Ja ihmiset nouskaa tietokoneen ääreltä: 30.6 ja tulkaa powerparkiin... Nimitäin: MINÄ OLEN ESIINTYMÄSSÄ SIELLÄ! Ja TANSSIN siellä HIPHOPIA :D ;'D Ja Minut voi nähdä siellä minulla on silloin aurinko lassit päällä olen 160 cm pitkä. Ja paitani väri on siellä punainen :D Että tulkaa. Ja kommentoida voi nyt ilman sähköpostia, joten komaamaan vaan :) Katson kaikkien kommien läheteneiden blogin tai sitten jos ei omista niin keksin jotain :D. Joten komaa tulemaan! Kiitos :)