Olin koulus yleensä meillä oli tänään: Matikaa,enkkua,äikää,biologiaa..TYLSÄÄ! Eli aluks ku oli Matikaa niin me tehtiin jnt tosi tylsiä laskuja ja opettaja neuvo ne väärin....ja se tunti oli iha perseest. Seuraavaks oli enkkua no mitäköhän siellä tehtiin no tietysti jotain pääsiäiseen liityvää lappua ja SANARI! Mä vihaan sanareita ja sanari meni päin *****a. Et jess minkä numeron siitä saan. Sen jälkeen oli äikää,mutta mitä :O ei ookaan jess.. Sen sijaan askareltiin pääsiäis juttuja :) Hyvä! Sen jälkeen Biologiaa A-P-U-A PROJEKTI! Se piti olla valmis no eipä se mitään haitannu ku olin jo sen saanu valmiiks :D vähän sitäki siinä tunnin väritelin ;D. Ja ennen biologian tuntia meidän luokan poika (peli hullu) pussaili meidän luokan poikia :O okeei.. Toi ei kyllä oo ihan normaalia se vaan juoksi niitä kiini ja yritti pussata... HYI OLKOON! ;D se pussas monia ;D ja kun koulu loppu niin ihanin asia L-O-M-A alko mulla jess.. Pääsiäis loma ja päivän päästä kamu tulee yöksi jee.. Ja sit katotaan Painajainen merellä  ja Scream ja seuraavana päivänä tampereelle. Mut meen nyt koristeleen mun vitsoja et oli tääki päivä. Ja sen tänään ehkä siivoon mun marsujen häkkin :) Et semosta tiedos :D