Enään tää päivä niin kamu tulee yöksi jesss.. ;D Ja sitten teen YouTubeen videon mun ja mun kamun yö kylästä kerron seuraavas artikelis ennenmän siitä ;D. Syön nyt jotain jogurttia ja kuuntelen samalla ku kirjotan tätä niin: Pmmp henkilökohtaisesti musiikkia ja Nicki Minaj- Va Va Voom. Olin tos muutama tunti sit kirjastos ja kauppas :D. Kirjastosta lainasin: Vammasen  kirja esitelmän takkia jonkun: Myrsky tuuli vaarassa kirjan ja yhen toisen. Sit kaupasta ostin: Höyheniä (entiset loppu ;D),Rairuohoon laitetavia tippuja,Teippiä (Tartee kun laitaa niitä höyheniä pajunoksiin kiini ;D),Karkkia (Mikä yllätys),Saunajuomaks limsaa, Juggurtia, Pamppuloita,Hammasharjat Ja paljon muuta mut en jaksa sanoo mitä porukat osti. Ja sit olin koneel ja katoin telkuu.. ;D Hyvä ettei oo sitä vammasta koulua vaan on LOMA! <3...<3.
Juu mut nyt alan kirjotaa toista arttikelia ja muokaan mun blogia :) et heippa lukekaa toinen blogi kans ;D