Moikka!En oo kirjotannu tänne piitttkäään aikaan on ollu vähän menoja sinne sun tänne. Eli tein ekan videoni youtubeen <3 kesti kaks tuntia ihanaa.. Menkääs katoon linkaan komenteihin osoteen ;). Teen kesällä kans videon siitä lähempänä ehkäpä se tuleekin jo 25 päivä ;). Ens viikolla teen mun marsuista videon yt:hen. Ja myös teen videon kun mä ratsastan <3. Kun mä meen ratsastaan yhelle tallille ens viikon lauantaina et ihanaa..<3. Ja mulla on se esiintyminen koulus jänitää..Se pitää esitää luokalle ens viikolla;) ja en ees osaa kaikkia sanoja me lauletaan mun kamun kans: Pmmp Joutsenet<3. Eli tämöstä on ollu kiireinen viikko ja ens viikko se vasta onkin :D Nimitäin meen Discoon ja kaikkialle ostaan takkia ja vaik mitä muut joten en vältämättä kirjotelle tätä kovinkaan usein :) Et moikka! ;)